zaterdag 11 juni 2016

Spa Fruit Citrus Fruit review


Waar kan ik deze Spa Fruit kopen?

Deze Citrus Fruit smaak van Spa is te koop bij o.a. supermarkten zoals Albert Heijn, Jumbo, Plus, Emte, Dirk, Nettorama etc.

Hoeveel kost Spa Fruit Citrus Fruit?

De Citrus Fruit smaak van Spa Fruit kost tussen € 1,10 en € 1,50. Hou een beetje de aanbiedingen en acties in de gaten.






Hoe smaakt Spa Fruit Citrus Fruit?

Deze Spa Fruit heeft een lichtrode, roze, oranje kleur. De geur is behoorlijk zuur, zoals je bij citrusvruchten zou verwachten. Het doet me denken aan de geur van sinaasappel. Toch heeft het een zoetere smaak dan dat het ruikt. Het heeft een hele frisse nasmaak. Ik vind het een redelijk zoete smaak hebben, maar toch fris.

Alle smaken van Spa Fruit

- Spa Fruit Citrus Fruit
- Spa Fruit Lemon Cactus
- Spa Fruit Apple
- Spa Fruit Orange
- Spa Fruit Forest Fruit
- Spa Fruit Citron

Conclusie

Ik vind deze smaak van Spa Fruit erg lekker! Ondanks dat deze behoorlijk zuur ruikt, is de smaak best zoet. Het heeft wel een heerlijk frisse nasmaak. Omdat ik zelf liever drank zonder koolzuur drink, hoop ik dat de fabrikant deze smaak ook zonder koolzuur op de markt brengt. Wat mij betreft een heel lekker drankje voor in de lente of zomer als het warm weer is!

Pluspunten
+ Zoet, maar toch fris

Minpunten
Geen






Informatie over Spa Fruit

Merk: Spa
Type: Spa Fruit
Smaak: Citrus Fruit
Inhoud: 1,25 liter
Verkrijgbaar: bij supermarkten zoals Albert Heijn, Jumbo, Plus, Emte, Dirk, Nettorama etc.

Voedingswaardes (per 100 ml)

Energie: 114 kJ    
Energie: 27 kcal    
Vet: 0 g    
Waarvan verzadigd: 0 g    
Koolhydraten: 6,7 g    
Waarvan suikers: 6,7 g    
Eiwitten: 0 g    
Zout: 0 g

Ingrediënten Spa Fruit Citrus Fruit

Kool­zuur­hou­dend Spa mi­ne­raal­wa­ter 83,9% (bron Ba­ris­art), sui­ker, vruch­ten­sap­pen 10% (ci­troen 3%, ap­pel, druif, si­naas­ap­pel 1%, man­da­rijn 0,5%, gra­pe­fruit 0,3%, pink gra­pe­fruit 0,2%), na­tuur­lijk ci­trusa­ro­ma met an­de­re na­tuur­lij­ke aro­ma's, con­cen­tra­ten (zoe­te aard­ap­pel, wor­tel, ap­pel, saf­floer, ci­troen), zoet­stof (ste­vi­ol­gly­co­si­den), sta­bi­li­sa­tor (jo­han­nes­brood­pit­meel).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...